2020-06-21 13:49:44

eTWINNING PROJEKT: „ONCE UPON A TIME…THE GRIMM'S FAIRY TALES“

Ove nastavne godine učenici petih razreda koji pohađaju izbornu nastavu njemačkog jezika sudjelovali su u eTwinning projektu pod nazivom „ Once upon a time…The Grimm's fairy tales !“ Ideja projekta je bila da se kroz bajke braće Grimm provedu različite aktivnosti u kojima bi učenici surađivali međusobno, ali i s učenicima iz raznih zemalja u Europi.

Ciljevi projekta bili su obogatiti nastavu u učionici kroz suradnju s školama iz raznih europskih država, razvijati interes za knjige i čitanje kod učenika, proširivati kulturne horizonte, učiti se toleranciji i poštivanju drugih i različitih kultura, razmjenjivati iskustva s učenicima drugih zemalja, ohrabrivati učenike na korištenje stranog jezika kao sredstva komunikacije s učenicima u drugim državama, motivirati učenike za učenje stranog jezika kroz različite aktivnosti koje uključuju i glazbu, likovno izražavanje, maštu i kreativnost.

Projekt je bio podijeljen u više etapa u kojima su učenici trebali izvršavati određene zadatke. Prvi zadatak je bio međusobno upoznavanje škola članica projekta. Za tu fazu napravili smo prezentaciju o našoj školi na njemačkom jeziku.

 

Projekt je bio podijeljen i po dobnim skupinama i po bajkama koje je svaka skupina proučavala. Naši petaši imali su zadatak proučiti bajku „Aschenputtel“, odnosno Pepeljugu.

U drugoj fazi bavili smo se biografijom braće Grimm koju su napravili naši partneri s učenicima starije dobne skupine. Zatim smo se koncentrirali na našu bajku. Čitali smo je, učili nove riječi, prepričavali bajku.

U trećoj fazi ukrasili smo pano u našoj učionici plakatima na temu bajke Pepeljuga.

 

Za Božić uvježbali smo njemačku božićnu pjesmu „Alle Jahre wieder“, snimili video i poslali je našim partnerima, a oni su nam uzvratili svojim videom u kojem pjevaju božićnu pjesmu i žele nam sretan Božić.

p { margin-bottom: 0.1in; direction: ltr; line-height: 115%; text-align: left; orphans: 2; widows: 2; background: transparent }

 

Zadnja faza je bila pisanje zajedničke priče. Učenici su zajednički smislili početak i zaplet jedne bajke, dvije učenice su ilustrirale bajku i poslali smo je našim partnerima u Grčku.

 

 

Na kraju smo putem zajedničkog padleta govorili o našim omiljenim aktivnostima tijekom projekta.

Kristina Jelošek

p { margin-bottom: 0.1in; direction: ltr; line-height: 115%; text-align: left; orphans: 2; widows: 2; background: transparent }

p { margin-bottom: 0.1in; direction: ltr; line-height: 115%; text-align: left; orphans: 2; widows: 2; background: transparent }


Osnovna škola Josipa Antuna Ćolnića Đakovo