2016-08-26 11:42:27

ŠKOLSKI INKLUZIVNI DOKUMENT

Školski inkluzivni dokument nastao je kao rezultat ESF projekta Osječko-baranjske županije „Učimo zajedno 2“ koji je usmjeren izjednačavanju mogućnosti za potpuno uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u život zajednice kojoj pripadaju, naročito u redovitu nastavu koju djeca s teškoćama uspješno pohađaju s pomoćnicima u nastavi. 

Školski inkluzivni dokument nastao je kao rezultat ESF projekta Osječko-baranjske županije „Učimo zajedno 2“ koji je usmjeren izjednačavanju mogućnosti za potpuno uključivanje učenika s teškoćama u razvoju u život zajednice kojoj pripadaju, naročito u redovitu nastavu koju djeca s teškoćama uspješno pohađaju s pomoćnicima u nastavi.

 

Kako raste svijest društva o diskriminaciji djece s teškoćama pokušavaju se pronaći i putovi njihova uključivanja u obrazovanje zajedno s ostalim vršnjacima. Brojni zakoni reguliraju prava djece s teškoćama u ravnopravnom uključivanju u redovni školski sustav pa će tako i ovaj dokument pomoći definiranju nekih ciljeva i aktivnosti kojima će se promovirati ravnopravnost svih učenika.

 

U okviru ovog dokumenta imenovan je i Školski inkluzivni tim koji će se brinuti o potrebama svakog učenika u školi a ponajviše učenika s teškoćama u razvoju.

Članovi školskog inkluzivnog tima izabrani na Sjednici učiteljskog vijeća su :

Ravnatelj OŠ J.A.Ćolnića Zvonko Belvanović Stručna suradnica edukacijsko-rehabilitacijskog profila Jasmina Bićanić Stručna suradnica pedagoginja Katarina Gulaš Stručna suradnica psihologinja Ivana Sadaić Učitelj/ica razredne nastave Maja Nikačević Učitelj/ica predmetne nastave  Ines Rebac-Knezović

Školski inkluzivni dokument su izradile stručne suradnice iz tri osnovne škole i on je usvajanjem na školskom odboru postao važeći akt škole.

 

Dokument se nalazi u nastavku te ga možete pročitati i proučiti.


Osnovna škola Josipa Antuna Ćolnića Đakovo